GRATIS Konsultation

1. Hjælpe dig via. Telefonisk rådgivning?

2. Rådgivning igennem mail?

3. DelamotteHandicap kan komme ud til dig, og kommer igen hvis problemet ikke løses

Vi har naturligvis også afsat tid til dig!

Venligst tøv ikke med at handle.

Din genvej til al viden indenfor landsdækkende handicapservice


Det kommer an på hvad for en opgave du har til DelamotteHandicap.
Måske kommer du ivugennen alle 3 muligheder, hvis du præcis ved hvordan problemet skal håndteres.

Hvis du har spørgsmål til hjemmesiden eller der er noget du ikke forstår så tøv ikke med at kontakte os

Hvis du brænder for noget skal du aldrig give op. Du skal blive ved og blive ved uanset hvor lang tid det tager. Hvis du har den rigtige hjælp ved din side undgår du panik og her på siden kan finde mange af svarene og i øvrigt kontakte os personligt for spørgsmål

Få rådgivning i dag?

ArrowArrow
ArrowArrow
PlayPause
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Shadow
Slider

Ansættelses

 

Før samtale

1.          Først skal du vide hvad du vil kigger efter?

2.         Hvad kan/vil jeg informere om?

a.         Hvem er jeg

b.         Hvad er mit handicap

c.          Hvad forventer jeg konkret af en assistent

d.         Hvad ønsker jeg mig ift. Relationen

 

 

 

Guide til den gode ansættelsessamtale

 

1.          Byd velkommen. Tilbyd  evt. en kop kaffe/the/vand

2.         Bed ansøger fortælle lidt om sig selv – hvad får han/hun tiden til at gå med i sin fritid, interesser, osv.

3.          Spørg ind til ansøgers erfaringer som hjælper

           4.         Spørg ansøger om hvorfor han/hun søger dette job

5.         Spørg ansøger hvad der gør ham/hende glad ved at gå på job

           6.         Spørg  ansøger hvad der motiverer ham/hende på jobbet.

7.          Spørg ansøger hvad der demotiverer ham/hende på jobbet

8.         Spørg ansøger hvad der er hans/hendes stærkeste side, Hvad kan ansøger bidrage med?

9.         Spørg ansøger hvad der er hans/hendes største svaghed?

10.    Spørg ansøger hvad hans/hendes tidligere kollegaer ville sig  om dem

11.     Spørg ansøger om hvordan han/hun har det med, at arbejde alene i mange timer

          12.    Bed ansøger om at fortælle, hvorfor du skal ansætte ham/hende

 

 

Så er det borgers tur til at fortælle lidt om sig selv og de opgaver det måtte være i forbindelse med jobbet.

 

 

Typiske arbejdsopgaver:

 

-              Praktiske opgaver eks. indkøb, rengøring og tøjvask

-              Personlig pleje

-              Deltage i borgers aktiviteter

-              Kørsel

-              Andet

 

Hvis ansøgeren ikke har flere spørgsmål, kan samtalen afsluttes og ansøgeren informeres om, at han/hun vil blive kontaktet inden for den nærmeste fremtid mhp. videre forløb.

 

Senest ændret Onsdag, 09 oktober 2019 11:01